Další nový minibus brázdí od středy 11. června 2025 pražskou linku č. 194 zajišťující obsluhu tramvajemi nedosažitelných částí historického centra Prahy a Nemocnice pod Petřínem. Vůz Erduman Seyyah ev. č. 1911 je již čtvrtým novým minibusem, který dopravce ABOUT ME pořídil za poslední dva roky. Obnova flotily započala loni v únoru zařazením prvního Erdumanu ev. č. 1907, na nějž postupně navázaly dva vozy Isuzu NovoCiti Life (1908 a 1909) určené výhradně pro obsluhu linky č. 153.
ABOUT ME letos v dubnu oslavilo desetileté výročí působení na minibusových linkách, na nichž je v rámci metropole jediným licenčním dopravcem. Prakticky firma od zahájení provozu podle výsledků výběrových řízení na městské linky soukromých dopravců k 1. prosinci 2019 jezdí pouze na již zmíněných linkách 153 a 194, zatímco zbývající lipenecké 242 a 243 zajišťuje MARTIN UHER ve formě subdodávky.
Na začátku nového kontraktu v roce 2019 (finální desetiletá smlouva vstoupila v platnost až 1. 4. 2021, pozn. autora) společnost pořídila vedle nejrůznějších ojetých minibusů dvě Dekstry LF 38 (ev. č. 1905 a 1906). Následně obnova vozového parku v nejmenší existující kategorii utichla, a to až do nákupu prvního Erdumanu Seyyah loni v únoru. Vůz ev. č. 1907 do provozu poprvé zasáhl 16. 2. 2024 na druhém pořadí linky 194, na které od té doby působí nepřetržitě.
Další dva přírůstky v podobě minibusů Isuzu NovoCiti Life zamířily na linku č. 153, kde je provoz vozů možný i přes jejich poměrně velkou šířku 2 435 mm. První z vozů ev. č. 1908 vyjel na trasu spojující zastávku U Zvonu s Radlicemi a Dívčími hrady 2. 10. 2024 pouze v bílém laku, neboť nejprve plnil roli náhradního vozidla za shořelý Stratos LF 38 ev. č. 1912. Druhé Isuzu ev. č. 1909 jej doplnilo letos 8. dubna, načež se první vůz podrobil přelakování do barevného schématu PID a úpravě interiéru podle platných standardů. Souběžný provoz obou Isuzu na lince č. 153 tak funguje od první poloviny května 2025.
Druhý Erduman Seyyah od tureckého producenta Erduman Otomotiv je stejně jako předchozí dodaný vůz postaven na podvozku Mercedes-Benz Sprinter. Pohání jej čtyřválcový motor OM 654 v kombinaci s automatickou devítistupňovou převodovkou. Šířka činí 2 020 mm, výška 2 900 mm a délka 7 367 mm. Celková obsaditelnost včetně řidiče je 23 osob, z nichž 13 se může posadit na skořepinová sedadla SEGE turecké provenience a další dva na sklopné sedáky. Stejně jako první dodaný vůz je také tento exemplář vybaven USB nabíječkami. Erdumany se mezi sebou liší klimatizací (u novějšího vozu je použita jednotka od Webasto) a lakováním okolo čelního transparentu. Minibus obdržel ev. č. 1911 a do provozu poprvé zasáhl ve středu 11. 6. 2025 na pořadí 194/1.
Dopravce ABOUT ME souběžně obnovuje také flotilu delších midibusů, do které přibyly jako náhrada za stárnoucí vozy SOR CN 8,5 z roku 2010 dva „hrbáče“ CN 9,5 odkoupené od Okresní autobusové dopravy Kolín. Vozy původních ev. č. 8507 a 8508 z let 2014 a 2015 se staly nadbytečnými po prosincovém restartu provozu příměstských linek podle nových smluv. ABOUT ME je přes prostředníka získalo v dubnu letošního roku. Postupně obdržely ev. č. 1939 a 1940, která předchází evidenčním číslům vozů BN 9,5 (1941–1948) z let 2015 a 2016. Jako první do provozu dne 6. 5. 2025 zasáhl vůz 1940 (pořadí 166/1), druhý z nich se přidal 4. června na pořadí 117/2.
Ještě letos musí dopravce nahradit čtyři vozy SOR CN 8,5 z dob začátku působení ABOUT ME v systému Pražské integrované dopravy, konkrétně se jedná o ev. č. 1920, 1924, 1929 a 1930. Midibusy byly poprvé registrovány v prosinci 2010, takže letos dovrší maximální stáří 15 let.