Poměrně netradiční spojenectví oznámili francouzský výrobce Alstom a milánský DP (ATM; Azienda Trasporti Milanesi). Francouzsko-italský tandem založil joint-venture s cílem ucházet se o provozovaní a údržbu tramvají v irské metropoli Dublinu.
Tramvajový systém v Dublinu nese jméno Luas, což lze přeložit jako rychlost. Do provozu byl uveden v roce 2004 a dnes je tvořen dvěma linkami (červenou a zelenou) o celkové délce 42 km, které se těší mimořádnému zájmu cestujících, když denně využije služeb tramvají okolo 150 000 pasažérů. Kvůli nebývalé poptávce byly ostatně již v průběhu let 2007 až 2009 prodlouženy všechny dříve dodané 30m tramvaj na zhruba 45m. Dnes má město k dispozici 81 velkokapacitních tramvají, které všechny pocházejí z produkce Alstomu, z nichž 34 má délku dokonce 55 m (odpovídají provedení Alstom 502 a jsou vůbec nejdelšími tramvajemi, které Alstom vyrobil). Provoz je momentálně zajišťován francouzským Transdevem, pod který formálně spadá i údržba, nicméně firma si tak jako tak najímá na činnosti spojené s vozidly a infrastrukturou pracovníky Alstomu.
Transdev se stará o provoz tramvají v Dublinu od samotného počátku; naposledy s ním byla podepsána smlouva v roce 2019 na období 6 let, tj. do konce roku 2025. Společnost Transport Infrastructure Ireland (TII) v pozici zadavatele měla možnost kontrakt prodloužit, avšak už v roce 2023 varovala Transdev, že takový postup nemusí doporučit, pokud nedojde k výraznému zlepšení služeb, a to především v oblasti údržby vozidel a infrastruktury a komunikace se zákazníky. Nakonec se TII rozhodla jít cestou vypsání výběrového řízení, do kterého hodlá vstoupit i Alstom společně s milánským DP. S ohledem na to, že bez součinnosti Alstomu fakticky nepůjde tramvajový provoz v Dublinu zajišťovat, jsou šance na vítezství uvedené dvojice více než slušné.