Menu

Ostravský DP poptává 573 LCD monitorů

Doplnění LCD monitorů by se mělo týkat i tramvají VarioLF. Část z nich v minulosti dopravce zakoupil za přispění EU, v zadávací dokumentaci však LCD monitory nepožadoval. Nyní je tedy bude muset pro potřeby vozidel dokoupit. (foto: Libor Hinčica)
Doplnění LCD monitorů by se mělo týkat i tramvají VarioLF. Část z nich v minulosti dopravce zakoupil za přispění EU, v zadávací dokumentaci však LCD monitory nepožadoval. Nyní je tedy bude muset pro potřeby vozidel dokoupit. (foto: Libor Hinčica)
Stáhnout PDF
Nezařazené
09. 04. 2018 15:53
Redakce
1 minuta čtení

Dopravní podnik Ostrava vypsal výběrové řízení na doplnění informačního systému ve svých vozidlech. Celkem by mělo být dodáno 573 LCD monitorů. 7 z nich poslouží pro montáž do zkušebních sestav, zbylých 566 bude nainstalováno do celkem 319 vozidel.

Doplnění LCD monitorů by se mělo týkat i tramvají VarioLF. Část z nich v minulosti dopravce zakoupil za přispění EU, v zadávací dokumentaci však LCD monitory nepožadoval. Nyní je tedy bude muset pro potřeby vozidel dokoupit. (foto: Libor Hinčica)

Nabídky mohou uchazeči, kteří musí prokázat, že již v uplynulých dvou letech zakázky obdobného typu realizovali (se stanovenými min. kritérii dodávek), pokládat do 17. 5. 2018. Uchazeči musí mj. doložit vzorek informačního systému na bázi LCD, včetně nezbytného softwaru. Jako zadávací kritéria jsou stanoveny nabídková cena (85 %) a kvalita softwarového řešení (15 %).

Ze zadávací dokumentace vyplývá, že by mělo být systémem vybaveno celkem 204 tramvají. Ve vozech T6A5 a modifikacích typu T3 by mělo jít o 91 panelů (po jednom v každém voze), u ostatních typů (vyjma vleků VV60LF) se počítá s použitím dvou panelů na vozidlo, anebo tří panelů (u velkokapacitních vozů). LCD monitory mají být nainstalovány také do 42 trolejbusů (po dvou v článkových i sólo vozech) a 73 autobusů (opět po dvou). U sólo trolejbusů a autobusů má být použita sestava dvou monitorů ve společné instalaci. Z přiloženého seznamu vozidel vyplývá, že by se měly panely objevit také v 8 tramvajích T3 s výzbrojí TR37, tedy v nejstarší provozní verzi.

Ve výčtu naopak chybí čtveřice tramvají T6A5 (ev. č. 1110, 1119, 1131, 1135), které by nejspíše měly být vyřazeny po dodání nových tramvají od Stadleru. Podobně v něm chybí také autobusy značky Karosa a většina vozů Iveco Citelis, jež by se měly odporoučet z provozu po dodání nových autobusů od Solarisu. Z výčtu jsou vyjmuty i všechny vozy Škoda 21 Tr, Solaris Trollino 15 AC a první vůz Solaris Trollino 12 AC (ev. č. 3701).

Libor Hinčica

Podobné články