Menu

Ocenění pro reklamní kampaň na vozidlech MHD

Jarní kampaň nábytkářské firmy IKEA. (foto: MOBILBOARD)
Jarní kampaň nábytkářské firmy IKEA. (foto: MOBILBOARD)
Stáhnout PDF
Nezařazené
18. 05. 2017 10:11
Redakce
1 minuta čtení

Společnost MOBILBOARD, která je známá realizacemi nejrůznějších forem reklamy na prostředích hromadné dopravy, se účastnila veletrhu Reklama & Polygraf v Praze, na němž si mj. převzala také ocenění v rámci soutěže Duhový paprsek. Tato soutěž je zaměřena na tzv. signmaking, tedy na ocenění samotné realizace reklam z hlediska výroby značení a nosičů reklamy.

Jarní kampaň nábytkářské firmy IKEA. (foto: MOBILBOARD)

MOBILBOARD se do soutěže přihlásil s dvěma svými realizacemi, a sice s Jarní kampaní IKEA na tramvajích a s propagací Průhledné karty České spořitelny. V čem byly dané realizace zajímavé?

V případě jarní kampaně nábytkářského gigantu ze Švédska byl na linkách MHD v květnu 2016 ve vybraných městech ČR použit polep na boční straně tramvajových vozů (tzv. mobilboard) s výřezem v okenní ploše. Motivem kampaně byl zahradní nábytkem, přičemž  výřez v grafice byl vyměřen tak, aby odpovídal místu sedícího cestující. Na zahradním nábytku se tak „střídají“ různí lidé a motiv rozvíjí představu o příjemném posezení na zahradě či balkoně. Pohyblivou reklamu v kombinaci s obdobným kreativním nápadem lze považovat za ideální řešení, jak zefektivnit výsledný efekt kampaně.

Průhledná karta České spořitelny. (foto: MOBILBOARD)

Kampaň České spořitelny, která byla realizována v září 2016, pracovala s obdobným principem, motiv kampaně však znázorňoval kreditní kartu, která měla průhledné plochy s nápisy. Vymyslet způsob průhledné realizace přitom nebylo nic jednoduchého, a to zejména z důvodu problematické legislativy u polepu oken tramvají. Všechny detaily umístěné do plochy, kterí měla zůstat průhledná, bylo nutné vyřezat z atestované okenné fólie, opatřit laminací s přesahem a dolepit speciálně zvlášť. Výsledek dopadl nad očekávání dobře a může inspirovat také ostatní zadavatele k vyzkoušení něčeho nového.

Obě uvedené kampaně realizované společností MOBILBOARD se v rámci zmíněné soutěže Duhový paprsek dostaly až do závěrečného hodnocení poroty. Zvláštní cenu Sdružení pro signmaking si nakonec MOBILBOARD odnesl za Jarní kampaň IKEA na tramvajích. „Je nutno poděkovat klientům, že mají odvahu připravit kreativní motivy pro reklamu na vozech MHD,“ uvedla k ocenění Mgr. Radmila Pospíšilová, ředitelka společnosti MOBILBOARD.

Podobné články